Klachtenprocedure

Indien u niet tevreden bent over de hulpverlening van de betreffende zorgverlener zijn er drie mogelijkheden:

1. Probleem bespreekbaar maken.
U bespreekt de klacht met de desbetreffende zorgverlener of neemt contact op met de eigenaar van ErgoZorg op telefoonnummer 06-49747503 (H.C.L. Kiggen). U maakt een aparte afspraak om de klacht te bespreken, om zodoende te zoeken naar een oplossing.

2. Advies en ondersteuning van Adviespunt Zorgbelang
U neemt contact op met Adviespunt Zorgbelang indien u het moeilijk vindt de desbetreffende zorgverlener of collega te benaderen. Het Adviespunt Zorgbelang geeft onder andere informatie over de rechten als cliënt. Er kan een gezamenlijk een gesprek plaatsvinden of het Adviespunt helpt u bij het schrijven van een brief naar de Klachtencommissie.

3. Klachtenportaal Zorg
Indien u een ernstige klacht heeft en wil een uitspraak daarover van de Klachtencommissie, dient u een klacht in bij Klachtenportaal Zorg:
• Via de site http://klachtenportaalzorg.nl via het klachtenformulier
• Contact via de mail info@klachtenportaalzorg.nl
• Schriftelijk, door een klacht te sturen aan: Klachtenportaal Zorg, Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen

klachtenportaal zorg - logo